طراحی سایت وب کاوان
نوشته شده توسط : هانی

اکثر مشتری‌های ما در سه گروه زیر قرار دارن. در ابتدا بهتره ببینید که شما جزء کدوم گروه هستید:

 

گروه اول: افرادی که هیچ ایده‌ای برای شروع یک کسب‌و‌کار ندارن و فقط قصد دارن کارآفرین باشن و از یه جایی شروع کنن.

پیشنهاد ما به گروه اول: به هیچ عنوان نگران نباشید، همین که تصمیم گرفتید که یک کار مفید انجام بدید، خیلی عالیه و تا حدودی مسیر رو طی کردید. بعد از تصمیم، انجام مشاوره با متخصص‌های ما می‌تونه مهم‌ترین اقدام باشه. تیم خوش‌فکر و فعال وب‌کاوان به شما پیشنهاداتی ارائه می‌کنه که بتونید از بین راه‌های که پیش‌ رو دارید، بهترین رو انتخاب کنید. ما مناسبت‌ترین و پرسود‌ترین کسب‌و‌کارها رو با توجه به علایق، بودجه و تخصص‌تون به شما پیشنهاد می‌دیم و در ادامه با طراحی یک سایت ارزشمند و کاربرپسند، کسب‌و‌کار شما رو به دنیا معرفی می‌کنیم.

 

گروه دوم: افرادی که می‌دونن چه کسب‌و‌کاری رو می‌خوان راه‌اندازی کنن اما نمی‌دونن از کجا شروع کنن.

پیشنهاد ما به گروه دوم: دلیلی برای نگرانی شما هم وجود نداره. اگر زمینه فعالیت خودتون رو مشخص کردید، قدم بعدی انجام مشاوره برای انتخاب مناسب‌ترین نوع طراحی سایت (CMSهای اختصاصی-WordPress) با توجه به کسب‌و‌کار و مطابق با سلیقه‌‌تونه. در این مرحله شما با تیم‌فنی وب‌کاوان جلسه‌ای خواهید داشت و تمام اون چیزی که توی ذهن‌تون از کسب‌و‌کار جدید دارید، با اون‌ها در میان می‌ذارید. سؤالات‌تون رو ازشون می‌پرسید، خواسته‌هاتون رو مطرح می‌کنید و کار طراحی سایت‌تون خیلی سریع شروع می‌شه.

 

گروه سوم: افرادی که می‌خوان یک کسب‌و‌کار سنتی رو به یک کسب‌و‌کار اینترنتی و مدرن تبدیل کنن.

پیشنهاد ما به گروه سوم: می‌دونیم که شاید براتون سخت باشه که بخواید از نقطه امن همیشگی‌تون خارج بشید و با این جریان تازه حرکت کنید. یادتون نره که همه‌چیز در حال تغییره و در حال حاضر برای موفقیت در حرفه‌تون احتیاج دارید که از موقعیت‌های جدیدی که سر ‌راه‌تون قرار گرفته نهایت بهره رو ببرید.
استفاده از اینترنت و داشتن یک سایت خوب، می‌تونه کسب‌و‌کار شما رو از حیطه مغازه‌ و شرکت‌ خارج کنه و با دنیای بزرگتری آشناتون کنه.
علاوه بر داشتن سایت، می‌تونید با طراحی یک اپلیکیشن مخصوص به کسب‌و‌کارتون، کار مشتری‌ها رو برای آشنایی با خدمات و محصولات‌تون راحت‌تر کنید و با یک کلیک ساده، از هر چیزی که نیاز دارن، مطلع بشید.در این دنیای جدید، نیازی نیست که به دنبال پیدا کردن مشتری باشید بلکه مشتری‌ها با دیدن محصولات و خدمات شما در سایت‌ و اپلیکیشن‌تون، به فکر ارتباط برقرار کردن با شما می‌افتند. اگر قصد دارید که این کار رو انجام بدید، مردد نباشید چون تصمیم درست رو گرفتید. بهتره یک زمان رو برای مشاوره در نظر بگیرید. در جلسه مشاوره، همه مراحل کار، ریز‌به‌ریز برا‌تون توضیح داده می‌شه، بطوریکه هیچ ابهامی باقی نمونه. از تغییر نترسید و مطمئن باشید که اوضاع کسب‌و‌کارتون با داشتن وب‌سایت پیشرفت زیادی می‌کنه.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , وب سایت , طراحی سایت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: